Constanta

Patiserie online, cum sa vindem creatiile dulci pe web

Patiserie online, cum sa vindem creatiile dulci pe web

Detalii articol

Categorie
Articole / anunturi mancare si bautura
Modificat
acum 4 luni si 1 saptamana
Apartine de
Perspektive Vision
Vizualizari
94

Voteaza & Distribuie

Prezentare articol

Patiseria este o afacere locala. Fiecare are propria patiserie de referinta, o pravalie nu departe de casa la care apelam pentru zile de nastere si ocazii speciale din viata noastra. Cu toate acestea, domeniul sau de aplicare poate fi extins, iar pandemia a demonstrat-o. De cand Covid-19 ne-a schimbat viata, fortand populatia sa ramana acasa, patiseriile au fost nevoite si ele sa se adapteze.

Si daca toate au inceput sa ofere livrare la domiciliu, pe o raza limitata de kilometri, unele patiserii au mers mai departe alegand sa se desfasoare pe web, folosind chiar firme specializate pentru asta, precum PSK. La PSK gasim optimizare SEO Bucuresti, promovare si multe alte serivicii utile chiar si pentru o patiserie. Daca aveti si o patiserie si doriti sa incercati sa va vindeti produsele in toata tara sau chiar in strainatate, iata cateva sfaturi utile.

De ce este importanta prezenta online (cu sau fara e-shop)

Nu conteaza daca deschideti un magazin online sau nu: chiar si doar un site de prezentare poate face diferenta fiind excelent pentru publicitate online. Un site web, daca este bine realizat si insotit de fotografii de calitate excelenta, va ofera vizibilitate: atrage vizitatori, produce clicuri si, in consecinta, poate creste numarul de clienti. Evident, pentru a-si atinge scopul trebuie sa fie functional.

In primul rand, pentru o patiserie online este esential ca site-ul web sa fie optimizat pentru dispozitive mobile. In plus, trebuie sa contina tot ceea ce un utilizator se asteapta de la site-ul unei patiserii: produse, specialitati, servicii (livrare la domiciliu, expedieri etc.), eventual o lista cu preturi si fotografii ale creatiilor.

Desigur, site-ul nu trebuie sa vina si sa plece. Un blog este foarte util, atata timp cat nu este autoreferential. Este in regula sa publicati noutatile meniului, sau poate un set-up special, dar utilizatorul trebuie implicat. Cum? Cu retete, in primul rand. Dar si cu sfaturi mai „ample” despre lumea alimentatiei (cum se pune masa, care sunt cele mai utile instrumente pentru bucatarie etc.). Scrieti intr-o cheie SEO sau mai degraba bazati-va pe un expert care sa o faca pentru dvs.,precum PSK. Nu uitati si de promovare Google Ads. Si, in acelasi timp, aveti grija de continutul social. Instagram este perfect pentru promovarea unei patiserii online daca fotografiile sunt frumoase. Facebook, pe de alta parte, este ideal pentru a crea interactiune cu utilizatorii, lansand mici concursuri si promotii pentru cresterea vanzarilor.

Patiserie online: cum sa va lansati magazinul electronic

Daca doriti ca patiseria dvs. online sa aiba propriul site, poate pentru ca preparatele dvs. sunt deosebite sau foarte tipice si va sunt solicitate din multe parti ale orasului, judetului sau chiar tarii, trebuie sa o proiectati cu atentie, astfel incat sa va sporeasca cu adevarat clientela. In primul rand, identificati cine este clientul tipic si studiati o comunicare care sa-l vieze. De asemenea, amintiti-va ca vanzarea de dulciuri online este diferita de vanzarea de haine sau bratari. Dulciurile, ca orice alt aliment, sunt perisabile si i cu siguranta nu pot sta cu o saptamana inainte de a ajunge la destinatie. Trebuie deci sa verificati daca produsul pe care trebuie sa il trimiteti poate fi efectiv expediat, trebuie sa il impachetati corect si sa va bazati pe un curier specializat.